Vragen of hulp nodig?
Hebt u een beveiligingscamera gekocht en hebt u, ondanks de gebruiksvriendelijkheid van onze producten, advies of hulp nodig bij de installatie of het gebruik? Onze klantenservice staat voor u klaar. Voor telefonische ondersteuning, online handleidingen of het beantwoorden van vragen via e-mail. Veel vragen zijn op te lossen door op afstand in te loggen op uw systeem. En in het zeldzame geval dat we er op die manier niet uitkomen, komen we gewoon bij u langs.
Retourservice
We zijn niet alleen een internetwinkel en we kunnen de producten ook tonen in onze showroom. Bestellingen via onze webshop kun je, zonder opgaaf van reden, altijd binnen 14 dagen ruilen. De factuur is je garantiebewijs. Je maakt het ons makkelijk door op de factuur de reden te vermelden, waarom je het artikel terugstuurt. Op die manier kunnen we je retournering sneller afhandelen. Uiteraard kunnen we het betaalde bedrag ook terugstorten.
Het is fijn als u het product in de originele verpakking en ongebruikt terugstuurt. Wilt u een product ruilen? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. De verzendkosten vanaf de tweede keer ruilen en bij retourneren, betaalt u zelf. Dit geldt ook voor eventuele transportkosten voor het ophalen van het niet gewenste product.
Let op: op maat gemaakte producten of speciaal voor u bestelde producten kunt u niet retourneren.