Op zoek naar een antwoord? We hebben de meestgestelde vragen hieronder op een rijtje gezet.
Kom je er zelf niet uit, neem dan contact op via ons contactformulier.
BETALINGEN
> Wat voor betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt via iDeal, Bancontact of op factuur betalen.
> Wat is de betalingstermijn bij een betaling middels factuur?
Betaling van aan TotaalPartner Techniek verschuldigde bedragen dienen binnen 8 dagen na datum factuur plaats te vinden.
VERZENDINGEN
> Kan mijn bestelling ook naar een bestemming buiten Nederland verzonden worden?
Via de webshop kunt u kiezen voor een verzending binnen Nederland en België. In overleg zijn leveringen op andere locaties ook mogelijk, in dit geval bespreken we graag de mogelijkheden via ons contactformulier.
> Wat is de gemiddelde levertijd van een bestelling?
Momenteel hanteren wij levertijden van 3 tot 6 werkdagen. Let wel op dat de levering van inbouwartikelen langer duurt dan bij opbouwartikelen aangezien de frames op kleur geleverd moeten worden. In dit geval kan de levertijd oplopen tot 2-3 weken. Neem contact op voor meer informatie over actuele levertijden per product.
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee u de zending kunt volgen. Geen track & trace code ontvangen? Neem dan contact op via ons contactformulier.
> Welke bezorgdienst wordt gebruikt om mijn bestelling te verzenden?
De producten worden normaliter door PostNL of GLS naar u verstuurd.
> Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Wij hanteren een standaardtarief van €12,50 voor verzendingen binnen Nederland, en €15,- voor verzendingen naar België. Bestellingen boven €500,- worden gratis verzonden.